York!

Tjaaaa vänner! Jag lever och har det grymt. Familjen jag bor hos är hur söt som helst. Idag åkte vi till York, gick runt där (hur mysigt som helst), åt lunch och var på ett riktigt bra museum där de hade gjort ett stort rum som en gammal engelsk gata med affärer, häst och vagn. Kändes som att man var med i filmen Oliver Twist. De hade också ett gammal fängelse på museét. Har ätit Yorkshire pudding idag också, får ni chansen så testa, just saying!!! Har tagit lite bilder men orkar inte hämta sladden så det kommer imorgon. Då ska vi åka till Lincoln och ha afternoon tea bland annat.

Tänkte lägga upp lite bilder på huset och mitt rum. Det är jättefint. Har fått ett rum med egen toalett + dusch. Och det bästa en dubbelsäng!!

Mer från mig imorgon, godnatt mina få läsare. Lov ya guys pusseli puuuss. Trött osv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0