Helgen!

Eftersom att det är på helger jag gör roligare saker får jag ju skriva vad jag gör då.
 
I lördags åkte vi till Lincoln på morgonen och shoppade. Om jag orkar och kommer ihåg ska jag visa er vad jag köpte. På kvällen kom Ruth's (min lärare i Sverige) föräldrar och hämtade mig så åkte vi till Cleethorpes och åt ute. Dom var hur söta och goa som helst!
Tror inte jag gjorde något märkvärdigt i söndags, vi bakade scones och kakor till idag för det är Beverly's födelsedag. Jo, vi åkte till stranden och gick på promenad där. Sen kom verkligheten ikapp och jag spenderade kvällen med lite härliga läxor.
 
Måndag: Var och bowlade med IB3 som var här i fem dagar! Kom näst sist men skyller det på att jag inte bowlat på 100 år...typ.
 
Igår var jag på grillkväll hos en tjej här i Grimsby med IB3 och andra engelska människor som går på skolan. Mycket trevligt.
 
Och snart ska jag pallra mig till gymmet så jag får plats på flyget hem i oktober.
Vi hörs till helgen mina små blog readerssss!
Btw, THANK YOU GOD, IT'S FRIDAY TOMORROW!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0