Ska inte bli bloggare... lovar

Ja, jag ska bli bättre på att uppdatera!!
Livet rullar på här, vardagarna är sig lika. Går till skolan, kommer hem, gör läxor, äter, gör läxor. Har tre prov + två uppsatser att skriva denna veckan. En uppsats ska vara på FRANSKA. Hallå, på FRANSKA!???! Ska ta problemen som dom kommer...
 
Helgen iaf:
I lördags åkte vi in till stan och åt frukost (familjen jag bor hos har det som tradition att alltid äta frukost ute på lördagar), efter det gick jag runt på stan, shoppade lite, åkte sen bussen tillbaka helt själv och hittade rätt. Sen gjorde jag tacos och så spelade vi Wii på kvällen.

På söndagen tog jag tag i mina läxor och all annan skit som behövde göras. Vi åkte även och hälsade på Malcolm's syster som bor 20 minuter från Grimsby. Åt kakor och lekte med hennes hund. Tog en promenad i byn och hittade massa björnbär. Fick en ful fläck på min tröja som jag hoppas går bort.
 
Om en månad har vi half term break i 16 dagar och då ska jag heeeem!
Au revoir!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0