Äh, kommer inte på någon rubrik

Godkväll mina (väldigt få men trogna) läsare!
Har vart i skolan som vanligt idag, efteråt promenerade jag till Tesco (enorm affär med allt möjligt, mest mat). Blir helt förskräckt av vad många äter. Man ser inte en enda kundvagn utan en chipspåse. För att inte tala om maten man kan köpa i skolan. De säljer kakor/muffins/bakelser, chips, choklad/godis, läsk, mackor som är dränkta i majonäs och varmrätten är oftast pommes frites med något till. Nu ska jag inte vara sån för de säljer bananer, äpplen och så har de en liten salladsbuffé.
Iallafall så ska vi imorgon kväll åka till ett ställe utanför Grimsby för att gå ut och äta. Vardagslyx, kan behövas då tisdagar är värsta dagen i skolan.
Nä, nu ska jag kolla hur det går för min tvätt, peace out.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0