Första dagen i skolaaaan

Säger bara en sak... KAOZZZ!!!!!! Har nog aldrig varit så vilsen i hela mitt liv. Kom till skolan, fick fråga om vägen cirkus fem gånger. Sen blev jag hämtad av en snäll lärare (en utav alla lärare som fick hjälpa mig hitta under dagen) som visade mig runt innan det var dags för alla i Year 12 att samlas. Vi är 200 elever i min årskurs. Sen följde man i små grupper den lärare som ska vara ens tutor (hjälpa en och se till så man har det bra). Och efter detta drog lektionerna igång som vanligt. Hann med ekonomi och matte idag eftersom franska läraren inte dök upp.
 
Ska lägga upp en bild på mitt schema någon dag. Kan säga att deras schema är liiiite annorlunda, står inte när lektionerna börjar/slutar till exempel. Annars tror jag det kommer bli bra. Lärarna jag mött har varit riktigt snälla och hjälpsamma. Har träffat två andra utbytesstudenter i skolan som jag ska hänga med till helgen.
Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0